Kampania promocyjna prowadzona przez Województwo Małopolskie od 2007 roku, mająca na celu promocję Regionu na arenie międzynarodowej.
Co roku (od 2007r.) każdego września nasz region promował się w belgijskiej stolicy, pokazując najlepsze strony Małopolski mieszkańcom Brukseli, turystom z wielu krajów i przedstawicielom międzynarodowych instytucji.
W 2013 roku Małopolska promowała swoje kulturalne oblicze w bardzo nietypowy sposób. Podczas dni regionu, organizowanych przez Małopolski Instytut Kultury, które odbyły się w dniach 12 - 22 września 2013 r., do Brukseli zawitał małopolski koral, czyli niekonwencjonalna wystawa w formie ogromnego naszyjnika. Ponadto, w wydarzeniu uczestniczyli muzycy zespołu Capella Cracoviensis, którzy wspólnie z kolegami z zespołu historycznych instrumentów dętych Oltremontano (Belgia), wykonali koncert polskiej muzyki barokowej.
Akcja organizowana była we współpracy z Małopolskim Instytutem Kultury.